1 september 2017

Customer Experience Services

Hoe denken je klanten echt over je product of service?

WOW Factor
Veel bedrijven blijken de klanttevredenheidsfactor te onderschatten. In de meeste gevallen wordt er geen of slechts een enkele keer een onderzoek gedaan, terwijl de meeste omzet toch van bestaande klanten komt. Dit heeft onder meer te maken dat men na een klanttevredenheidsonderzoek moeite heeft om te sturen op de resultaten. Wij geven het inzicht om je klanten de WOW factor te kunnen bezorgen zodat je kan leveren wat je klanten dolgraag willen hebben.

Customer Value Lifecycle
Onze methode richt zich op het diepgaand interviewen van uw belangrijkste klanten en vastleggen van enkele KPI’s die meetbaar en stuurbaar zijn in uw organisatie. Hierdoor zijn wij in staat de customer value lifecycle te verlengen en tegelijkertijd nieuwe kansen te ontdekken.

Wat levert onze Customer Experience Services u op?

  • Inzicht en sturingsmiddelen rondom klanttevredenheid
  • Verlengen van de customer value lifecycle
  • Versterken van uw imago
  • Klanten die u actief gaan aanbevelen bij anderen
  • Ontdekken en creëren van nieuwe sales en service kansen

Klinkt goed? Vul dan svp onderstaande wat gegevens in en dan komt alles goed.
Bellen kan natuurlijk ook: 06 – 31 036 109